Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego divinebody.pl

§ 1

Informacje ogólne 

  1. Sklep internetowy www.divinebody.pl prowadzony jest przez: 
    Divine Body Nutrition
    Rafał Pietrus
    ul. Strzelców Kaniowskich 4
    98-200 Sieradz
    NIP: 8291712435
    REGON: 101819880
  2. Sklep internetowy www.divinebody.pl służy do dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.
  3. Zakupy w sklepie internetowym mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.
  4. Wszystkie ceny podawane w sklepie www.divinebody.pl podawane są w kwotach brutto wyrażonymi w złotych polskich (PLN).
  5. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie www.divinebody.pl, wybór formy płatności i przesłanie zamówienia.
  6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Na życzenie/po wpisaniu nr NIP wystawiamy fakturę VAT.
  7. Każdy zakupiony towar jest fabrycznie nowy.
  8. Oświadczam, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Wysyłając zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu, w szczególności z możliwością odstąpienia o umowy, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. "o prawach konsumenta", (Dz.U. 2014 poz. 827) i akceptuje jego postanowienia.

§ 2

Warunki zamawiania i sprzedaży

  1. Zamówienia są przyjmowane przez cała dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie www.divinebody.pl, wybór formy płatności i finalne przesłanie zamówienia poprzez przycisk "zamawiam z obowiązkiem zapłaty."
  3. Klient w momencie złożenia zamówienia potwierdzia swoją świadomość, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty za towar. Świadomość o której mowa w zdaniu poprzednim wyrażana jest poprzez kliknięcie przycisku "zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
  4. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego statusie.
  5. Na czas realizacji zamówienia składa się czas wysyłki podany na stronie przedmiotu, oraz czas dostawy zależny od przewoźnika.
  6. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się:

a)     w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze/odbiorze osobistym w momencie przyjęcia zamówienia i jego potwierdzenia przez kupującego (klikając w link wysłany na podany adres e-mail)

b)    w przypadku zamówień płatnych przelewem tradycyjnym – po zaksięgowaniu na rachunku sklepu wpłaty, dotyczącej zamówienia.

c) w przypadku zamówień płatnych przelewem natychmiastowym - po otrzymaniu od pośrednika obsługującego szybkie płatności tj. Blue Media informacji o wpłacie za zamówienie

7. Czas realizacji zamówień złożonych w sobotę, niedziele lub święta, zaczyna się od najbliższego dnia roboczego.

§ 3

Potwierdzenie zawarcia umowy

  1. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość na podany w zamówieniu adres e-mail, potwierdzającą wpłynięcie zamówienia do sklepu internetowego i prośbą o jego potwierdzenie poprzez kliknięcie w link. Zawiera on również ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.
  2. Potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w link wysłany w wiadomości e-mail nie jest wymagane przy zamówieniach opłacanych z góry.
  3. Informacja o cenie podawana na stronie www.divinebody.pl ma charakter wiążący – w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. "o prawach konsumenta", (Dz.U. 2014 poz. 827) - od momentu otrzymania przez klienta maila w toku przyjmowania zamówienia zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia dla ilości podanych w zamówieniu, aż do końca realizacji zamówienia. W/w cena nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen na stronie internetowej sklepu.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie, lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia, po bezskutecznej próbie kontaktu z zamawiającym.

§ 4

Polityka bezpieczeństwa.

  1. Rejestrując się na stronie www.divinebody.pl, klient zostanie poproszony o podanie swoich danych poprzez wypełnienie formularza. Każdy klient ma prawo do wglądu swoich danych, posiada też możliwość ich zmiany. Rejestrując się klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych jedynie do potrzeb realizacji składanych na www.divinebody.pl zamówień, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 (Dz. U. Nr 133 poz. 883).
  2. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 informujemy, że dane osobowe są przechowywane w zbiorze danych firmy Divine Body. Dane te będą przetwarzane w celu realizacji zamówień składanych w naszej firmie, oraz po wyrażeniu takiej zgody- w celach marketingowych. Dysponują Państwo prawem wglądu do swoich danych, i ich poprawiania.
  3. Zaprenumerowanie elektronicznego newslettera, w którym przedstawiamy nowości i promocje wymaga podania adresu e-mail, jest dobrowolne i może być odwołane w każdej chwili.

§ 5

Termin realizacji zamówienia

  1. Firma będzie dążyła do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 24 godzin roboczych (chyba że na stronie produktu w polu "Wysyłka:" wartość ta jest większa aniżeli 24 godziny) od momentu złożenia przez Klienta zamówienia przez jego wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia dostępnego na stronie www.divinebody.pl
  2. Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na:

a)     sprawdzeniu przez Firmę kompletności wysłanych danych,

b)    w razie potrzeby skontaktowaniu się elektronicznie lub telefonicznie z Klientem celem potwierdzenia tych danych oraz ilości, rodzaju i ceny zamawianego towaru.

c) wysyłki towaru

5. Całkowity termin realizacji zamówienia wynosi (od zamówienia po dostarczenie towaru):

  • w wypadku zadysponowania przez klienta dostawy przesyłką kurierską: czas wysyłki + 1 dzień roboczy (zazwyczaj kolejny dzień roboczy po nadaniu przesyłki),
  • w wypadku zadysponowania przez klienta dostawy Pocztą Polską: czas wysyłki + 4-5 dni roboczych
  • w wypadku zadysponowania przez klienta dostawy poprzez Paczkomaty InPost: czas wysyłki + 1-2 dni roboczych

§ 6

Płatności

  1. Wartość zamówienia = wartość zamówionych towarów + koszt dostawy
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

a)        Pobranie - płatność przy odbiorze

b)       Przelewem bankowym na konto mBank 76 1140 2004 0000 3202 7613 3938

c)        Przelew natychmiastowy: rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem za pośrednictwem płatności elektronicznych. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

3. Termin zapłaty za towar płatny przy odbiorze mija po bezskutecznej próbie jego doręczenia.

4 .W przypadku wyboru formy płatności- przelewu tradycyjnego lub przelewu natychmiastowego, czas wysyłki towaru liczony jest od momentu otrzymania środków pieniężnych przez sklep. Klient, który wybrał opcje płatności przelewem tradycyjnym lub przelewem natychmiastowym zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą. przelewem tradycyjnym lub przelewem natychmiastowym, sprzedający dokona zwrotu środków taką samą metodą.

§ 7

Formy dostawy

Aktualne koszty dostawy wraz z czasem dostawy od chwili nadania znajdą państwo w stopce Koszty Dostawy.

  1. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:
  1. dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej,
  2. dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej: DPD lub Kurier48
  3. dostawa za pośrednictwem Paczkomatów InPost

§ 8

Reklamacje

  1. Firma jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania mu Towaru przez Firmę .
  2. Firma w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Firmę Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem jego zakupu do Firmy i opisem reklamacji.
  4. W przypadku gdy towar był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, reklamację (tj. reklamowany produkt, dowód zakupu i opis reklamacji) należy odesłać na adres Firmy wskazany w §1 ust.1.
  5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Firma niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiana produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Firma zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Klient nabywający towar w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym w wypadku uznania reklamacji odpowiedzialność Firmy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Firmie za nabycie danego produktu.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem sklep@divinebody.pl lub w formie pisemnej na adres Divine Body Rafał Pietrus ul. Strzelców Kaniowskich 4, 98-200 Sieradz. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  2. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  3. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  4. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  7. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  8. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres kupującego podany w reklamacji.

§ 9

Zwroty zakupionych towarów

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Koszt dostawy zostanie zwrócony do kwoty najtańszej możliwej do wyboru formy wysyłki. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwracany produkt nie może mieć śladów używania, nie może być uszkodzony i musi być kompletny. W przypadku zwrotu towarów niepełnowartościowych koszty wynikające z jego odesłania do Klienta ponosi Klient. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych poprzez formę płatności pobrania przy odbiorze. Klient dokonujący zwrotu jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów niezwłocznie po odstąpieniu od umowy, nie później jednak niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy Aby odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: sklep@divinebody.pl lub przesłać oświadczenie pocztą na adres sklepu. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Divine Body Rafał Pietrus ul. Strzelców Kaniowskich 4, 98-200 Sieradz

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Divine Body Nutrition

Rafał Pietrus

ul. Strzelców Kaniowskich 4, 

98-200 Sieradz

 

 ____________________________________________________________________________________

Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ..............................................................................................................................................................................,

Data zawarcia umowy to ............................................................,

data odbioru............................................................................... .

Imię i nazwisko..........................................................................................

Numer zamówienia ........................

Adres ........................................................................................................... Data...................................................................................................

..................................................................................................................

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

______________________________________________________________________________________

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach sprzedaży wysyłkowej nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

  1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

 

§ 10

Gwarancja

 

  1. Na niektóre towary udzielana jest gwarancja. Zakres gwarancji określany jest wyłącznie w dokumencie gwarancyjnym załączanym do Towaru.
  2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu niezgodności Towaru z umową.
  3. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

 

§ 11

Ochrona danych

  1. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Firmę (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.). Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
  2. Dane osobowe Kupującego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom są konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna – sprzedaży towarów i usług.
  3. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie Firma jako administrator sklepu internetowego.
  4. Każdy Kupujący, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres administratora sklep@divinebody.pl

 

§ 12

Postanowienia końcowe

 

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym www.divinebody.pl oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Integralną częścią Regulaminu są jego załączniki.
  3. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie internetowym stosuje się przepisy prawa polskiego. Umowa zawierana jest w języku polskim. W sprawach nie uregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego. .
  4. Wszelkie spory wynikłe w związku realizacji transakcji sprzedaży w sklepie internetowym www.divinebody.pl strony będą się starały rozwiązać w drodze porozumienia.
  5. Firma zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu - nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na stronie www sklepu internetowego Firmy.

 

- załącznik do Regulaminu -

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

 

 

Adresat

Divine Body

Rafał Pietrus

ul. Strzelców Kaniowskich 4

98-200 Sieradz

tel. 609930926


 

 

 

Dane Klienta:

 Nr zamówienia:

...........................................................................

 

...........................................................................

 

...........................................................................

 

 

O ś w i a d c z e n i e

 

            Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży z dnia ........................... następujących rzeczy: ............................................ - odebranych przeze mnie w dniu ................................... .

 

 

 

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

czytelny podpis                        :                       ...........................................................................

 

 

 

Adres konsumenta(-ów):                                   ...........................................................................

 

 

Podpis konsumenta(-ów)

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)           ..............................................................................................

 

 

 

Miejsce i data                                                  ...........................................................................

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl