Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje

Jak zgłaszać reklamację?

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem sklep@divinebody.pl lub w formie pisemnej na adres Divine Body Rafał Pietrus Zakładników 38, 98-200 Sieradz. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  2. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  3. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  4. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  7. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  8. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl